HALAMAN SANTAI

Sabtu, 29 Jun 2013

(Isu Turun Harga Kereta) Utusan Malaysia Ditemplak Menipu oleh Volkswagen Malaysia, Peugeot, Proton, Perodua & Honda?

Staff Berita Semasa
Utusan Malaysia Harga Kereta

Isu Turun Harga Kereta : Kalau nak baca akhbar yang sarat sarat dnegan cerita yang menghairahkan samada benar atau diada-adakan cerita, baca Harian Metro. Jikalau berminat akhbar yang semakin hari semakin baik olahan dan nukilan beritanya serta sedaya upaya untuk seimbangkan penyampaian berita antara kedua-dua belah pihak, bacalah Sinar Harian.

Manakala jikalau anda teringin benar ingin mengetahui “rahsia” bagaimana sebuah akhbar yang terkenal dengan rekod dan sejarah boleh “tumbang” dalam kes saman fitnah, bacalah Utusan Malaysia. Adakah akan tahu apa sebabnya, kerana yang terbaru……

Sebelum itu, kadang-kadang kami tercari-cari sumber kewangan yang sebegitu banyak dikumpulkan oleh syarikat Utusan Melayu (M) Berhad sehingga mampu & sanggup membayar saman fitnah yang bernilai puluhan dan ratusan ribu ringgit selama ini asalkan aspirasi & modus operandi mereka tercapai.

Dan sekali lagi, Utusan Malaysia dilihat tidak pernah serik dan belajar daripada kesilapan sebelum ini. Biarlah paparan gambar-gambar di bawah menceritakan segala-galanya…..

Harga Kereta Volkswagen Golf Turun : Fakta @ Auta?

Harga Kereta Volkswagen Golf
Harga Volkswagen Golf Turun
Volkswagen Malaysia Facebook

Harga Peugeot 308 Turun : Fakta @ Auta?

Harga Peugeot 308 Turun

Dan bagi Berita Semasa, tidak perlulah Utusan Malaysia menjawabnya. Ramai sudah faham benar modus operandinya. Bagi kami adalah penting menteri yang bertanggungjawab menjawab persoalan yang bermain di fikiran rakyat melihatkan isu ini….

Bola tanggung sudah dilambung kepada pihak-pihak sibuk benar mencanang sebahagian harga kereta Volkswagen, Honda, Peugeot, Proton & Perodua Malaysia telah mulai turun. Sama-sama kita nantikan bagaimana cara bola tersebut disambut oleh pihak-pihak yang bertanggungjawab?

Harga Kereta Proton Turun : Fakta @ Auta?

Harga Proton Turun

Jikalau beginilah caranya permainan turun harga kereta, Berita Semasa hanya mampu geleng kepala melihatnya…

P/S : Berita Semasa sentiasa menyokong usaha-usaha positif yang cuba dilakukan bagi mengurangkan beban kos pemilikan kereta oleh kalangan rakyat Malaysia walaupun kecil impak pada masa sekarang sekurang-kurangnya berusaha untuk melakukan permulaan ke arah yang lebih baik. Nah itu, sebablah Berita Semasa berkongsi berita harga kereta turun yang dilaporkan Utusan Malaysia (DI SINI).
Jikalau mahu turun sedikit demi sedikit pun tiada masalah, asalkan jangan munafik.
PP/S : Itu sebablah Utusan Malaysia jangan mahu melatah, jikalau anda tidak dibenarkan lagi masuk buat liputan berita.

PPP/S : Harga tidak turun berdasarkan dasar kerajaan, jangan kata turun. Apa respon balas anda melihat isu harga kereta turun ketika ini?

Tiada ulasan: