HALAMAN SANTAI

Isnin, 31 Januari 2011

Pas Kedah perlu berhati-hati


SINAR HARIAN ONLINE



PENDANG – Bekas Yang Dipertua Pas Kawasan Pendang, Abdullah Abdul Rahman atau lebih dikenali Tuan Guru Haji Abdul Rahim melihat parti UMNO kurang menyerang Kedah namun, Pas di Kedah harus berhati-hati.

Menurutnya, walaupun fitnah dan tuduhan dilemparkan kepada Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak oleh parti itu terutamanya isu banjir namun, tindakan itu tidak menunjukkan UMNO menyerang Kedah.

“Walaupun begitu, Pas di Kedah tidak boleh leka dan perlu berhati-hati agar keinginan parti itu untuk mentadbir negeri ini tidak akan berjaya.

“Bagi saya Kedah yang terdiri daripada penduduk berbilang kaum perlu ditadbir Datuk Seri Azizan kerana beliau adalah seorang yang terbuka dan mesra,” katanya ketika ditemui Sinar Harian.

Sementara itu, beliau turut memuji pengisian berita yang diterbitkan akhbar ini kerana ia adalah akhbar yang paling bijak memuatkan berita tempatan di setiap daerah.

Beliau berkata, akhbar ini tidak pernah memutar belitkan fakta yang diberitahu dan begitu yakin dengan laporan yang dilaporkan.

Tiada ulasan: