HALAMAN SANTAI

Khamis, 28 Julai 2011

Najib semakin tidak popular sehingga terpaksa salah guna pelatih PLKN

PASPB


Tergamak sungguh Najib memperalat seluruh agensi Kerajaan yang dikerah sejak seminggu lalu termasuk raptai penuh bermula hari Isnin hingga pagi semalam, semata-mata takut kehadirannya tidak dapat sambutan!

Memang benar, sejak jam 10 pagi semalam lagi, kesemua pelatih PLKN dikerah menyambut Najib hingga mereka tidak sempat menunaikan solat Zohor yang nyata wajib bagi pelatih beragama Islam!

Sudahlah begitu, ada yang ditemubual menyatakan bahawa mereka sebenarnya bosan kerana sejak seminggu lalu, tiada satu pun latihan dalam modul mereka dilakukan, sebaliknya diarah untuk menari dan memberi sambutan meriah di KL Sentral.


Najib seharusnya lebih bijak dalam meraih sokongan hinggakan KL Sentral semalam sesak teruk ditambah lagi kawalan ketat anggota polis trafik yang langsung tidak memberi ruang kepada pengunjung, malah memberi keutamaan penuh buat rombongan Najib.


Yang paling kelakar, Raja Nong Chik saling berebut-rebut untuk mengambil perhatian Najib semasa tiba dari platform KLIA Transit hinggakan pengawal peribadi Najib hampir tertolak.



Semua kakitangan KERAjaan termasuk KTMB dan agensi bukan bawah kementerian Rais yatim turut dikerah menyambut Najib Altantuya. Malangnya cuma 200 orang sahaja yang hadir

Insiden tersebut sempat dilihat kami yang memantau pergerakan Najib Altantuya sebelum tiba di hadapan Mc Donalds, tempat bermulanya penangkapan 10 aktivis PKR termasuk Rozan Azen, Zaki Yamani, Saachinathan dan lain-lain.

Apa yang dikesalkan, tindakan polis yang sengaja menimbulkan kekacauan di sebalik tuntutan mereka untuk menyerahkan memorandum mendesak Najib membebaskan segara Dr Jeyakumar dan tahanan lain dari Ordinan Darurat.


Hanya 200 orang sahaja yang menyambut Najib , selebihnya 200 orang lagi kesemuanya pelatih PLKN.



Memalukan, Najib Altantuya sememangnya Perdana Menteri Malaysia PALING TIDAK POPULAR!!

Tiada ulasan: