HALAMAN SANTAI

Rabu, 30 Januari 2013

Sultan Ibrahim Johor Tempelak Blogger Malaysia Yang Burukkan Kerajaan & Polis. Pengkhianat Negara!

Staff Berita Semasa 
 
Sultan Johor Kamal Sultan Ibrahim Johor Tempelak Blogger Malaysia Yang Burukkan Kerajaan & Polis. Pengkhianat Negara!

Baru-baru ini Sultan Johor, Sultan Ibrahim ada membidas kalangan blogger Malaysia yang bertindak lari ke luar negara dan menuduh pelbagai keburukan kerajaan negara termasuklah pihak polis dan menggelarkan blogger seperti ini adalah blogger yang penegcut dan merupakan pengkhinat negara.
Siapakah blogger Malaysia yang dimaksudkan itu?


Adakah titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim merujuk kepada bekas peguam khas Istana Johor yang juga orang kepercayaan Almarhum Sultan Iskandar,  yang dilihat sebelum ini telah membuat pendedahan dan pembongkaran terhadap krisis yang berlaku di Istana Negeri Johor termasuklah perlakuan Sultan Johor sekarang ini (sultan Ibrahim) seperti mana yang pernah kami laporkan (DI SINI)

Kamal Hisyam Sultan Ibrahim Sultan Ibrahim Johor Tempelak Blogger Malaysia Yang Burukkan Kerajaan & Polis. Pengkhianat Negara!

Dilaporkan individu di atas yang bernama Kamal Hisham Jaafar sedang berada di sekitar Dubai sekarang ini. Rumah Kamal Hisham Jaafar di Johor yang terletak Majidee telah dua kali dilemparkan cat atau dirosakkan.

 P/S : Apa pandangan anda, patutkah dengan tindakan blogger Malaysia atau individu yang terpaksa lari ke luar negara dek kerana tidak yakin dengan keselamatan dirinya sedangkan apa yang ingin mereka laporkan & bongkarkan tidak disiasat dek kerana yang dituduh itu adalah seseorang yang snagat berkuasa? Adakah tindakan tersebut adalah tindakan bijak atau ………?

Tiada ulasan: