HALAMAN SANTAI

Isnin, 29 April 2013

Video Seks di Ceramah Kempen PRU13. Bahan Kempen Terbaru Untuk Tatapan Rakyat Malaysia!

Staff Berita Semasa
 
Video-Lucah-Terengganu

Pilihanraya Umum 2013 ini ibarat peperiksaan dikalangan calonnya. Masing-masing perlukan persediaan yang rapi utnuk mendapat keputusan yang baik daripada penilai melalui IzinNya. Persediaan perlu dibuat daripada awal supaya tidak kelam-kabut menjelang hari peperiksaan.

Itu sebablah, jika kita lihat kalangan calon peperiksaan yang membuat persediaan last minute macam-macam cara jahat yang ingin dilakukan untuk mendapat keputusan yang baik melalui “usaha yang sedikit” dengan cara meniru. Cara jahatlah kan? Macam-macam tekniklah yang ingin digunakan…..

Jikalau di dalam pentas pilihanraya siapa penilainya? Penilainya adalah anda-anda semua yang merupakan pengundi yang sah di Malaysia. Walaubagaimanapun Berita Semasa cukup-cukup kecewa sampai begini sekali tahap kempen yang digunakan menjelang Pilihanraya Umum ke 13. Mereka sedar atau tidak, apa yang mereka lakukan ini? Mengapa mengambil tindakan terkutuk sebegini rupa?
  • Malaysia dikatakan mahu menuju ke arah negara maju bukan?
  • Tetapi hakikatnya selama berbelas tahun lamanya sejak 1999, masa rakyat Malaysia banyak dihabiskan dengan videlo lucah, kisah liwat dan macam-macam lagi yang menjijikkan dalam politik Malaysia”

Videp Penayangan Video Lucah Di Ceramah kempen PRU13 di Terengganu?

Apa respon balas pihak polis terhadap insiden yang menjijikkan ini menjelang pilihanraya Umum ke 13 ini.

Video Mustafa Ali Terengganu

Sama-sama kita nantikan dan terus nantikan, apakah tindakan drastik daripada pihak polis selepas ini…..
Kami berharap perhatian serius yang pihak polis berikan akan ditukarkan dengan tindakan. Kami berharap sangat. Ini kerana pernah berlaku sebelum ini, bukan tidak pernah contohnya :
  • Adakah penayangan video lucah kepada umum oleh pasukan Datuk T menerima tindakan yang sewajarnya?
  • Adakah PapaGomo juga kini dalam buruan polis secara besar-besaran kerana menyebarkan video lucah untuk lambakan siri sebelum-sebelum ini di laman blog beliau?
  • Adakah TV3 pernah disiasat dek kerana tindakan mereka menyangkan video lucah di laporan berita mereka sebelum ini?
  • Pernahkah? Adakah? Seriuskah?
Walaubagaimanapun, harapan terus diberikan….

Nasihat Dr Asri Kepada Penyokong Politik Lucah?

LIHAT VIDEO DI SINI

“True or not, it’s still ILLEGAL to show porn in public”
Harapan kami mahu melihat siri kempen yang sihat antara parti-parti politik yang bertanding. masing-masing membentangkan agenda dan pelan perancangan ekonomi dan kesejahteraan negara kepada seluruh rakyat Malaysia. Bukannya contoh siri kempen yang tidak sihat sebegini rupa…

Tiada ulasan: