HALAMAN SANTAI

Ahad, 26 November 2017

KJ: BN kena dekati pengundi muda

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Untuk memastikan kemenangan Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum ke-14 akan datang, kesemua parti-parti komponen itu perlu mendekati pengundi muda.
 
Ketua Pemuda BN, Khairy Jamaluddin berkata ramai pengundi muda pada hari ini masih tidak terikat dengan mana-mana parti politik.
 
“Kita selaku Pemuda BN perlu memainkan peranan masing-masing mendekati secara bersemuka dan memahami harapan serta kebimbangan mereka tentang peningkatan kos sara hidup, inflasi dan sebagainya.
 
“Pada pandangan saya mereka belum berkeputusan menyokong, tiada kesetiaan terhadap mana-mana parti,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Perhimpunan Agung Pemuda myPPP di Wisma Felcra, hari ini.
 
Turut hadir Ketua Pemuda myPPP Sathiah Sudakaran, Naib Presiden Kanan myPPP Datuk Seri Maglin Dennis D’Cruz serta barisan kepimpinan Pemuda myPPP.
 
Dalam ucapan perasmian, Khairy yang juga Menteri Belia dan Sukan berkata semua sayap Pemuda BN perlu memainkan peranan dan bekerjasama untuk memastikan rakyat tidak mempunyai persepsi negatif terhadap BN sebagai parti yang jauh daripada rakyat.
 
Beliau juga mahu Pemuda BN bekerja keras dan memastikan rakyat tidak sewenang-wenangnya terpedaya dengan janji pembangkang yang bersifat populis.
 
“PRU kali ini sangat kritikal dan mencabar untuk BN mempertahankan rekod kemenangan demi masa depan dan saya yakin rakyat dapat memberi mandat dengan mempertimbangkan rekod pencapaian BN selama ini,” katanya.
 
 

Tiada ulasan: