HALAMAN SANTAI

Sabtu, 29 April 2017

Rafizi Dapat Maklumat Harga Minyak Terus Dari OPEC

 Suara Kebenaran
 


Sidang media mingguan oleh YB Rafizi mengenai harga minyak setiap Selasa bermula semalam adalah satu yang sangat ditunggu oleh rakyat.  Sidang media ini mampu mengurangkan kebimbangan rakyat berhubung harga semasa minyak.

Difahamkan, YB Rafizi mendapat maklumat mengenai pergerakan harga minyak terkini, terus dari OPEC dan tiada alasan untuk sesiapa yang waras akalnya menolak maklumat yang diberikan Rafizi ini.

Sekurang-kurangnya rakyat dapat bersedia sehari lebih awal sama ada untuk mengisi atau tidak minyak mereka dengan adanya sidang media Rafizi mengenai harga minyak ini.  Kerajaan hanya mengumumkan perubahan harga minyak pada pukul 6 petang setiap Rabu dan ini menyukarkan rakyat kerana hanya ada 6 jam sahaja untuk membuat persediaan bagi harga minyak yang baru.

Beginilah Rafizi dapat membantu rakyat.  Sekalipun beliau adalah ahli parlimen Pandan, jarang bercakap mengenai kawasannya di Parlimen, itu bukan bermaksud beliau tidak menyumbang, dan sumbangan itu adalah kepada seluruh rakyat Malaysia sebenarnya.

Kita saja yang kadang-kadang terlupa dengan jasa dan pengorbanan Rafizi?

Tiada ulasan: