HALAMAN SANTAI

Isnin, 29 Jun 2009

Alu-alukan sumbangan ke Tabung PRK Manik Urai

Harakahdaily


KUALA LUMPUR - Demi membantu dan memantapkan lagi jentera Pilihan Raya Kecil Manik Urai, PAS menyeru dan merayu kepada para pendokong dan penyokong Pakatan Rakyat untuk sudi menyalurkan sumbangan dana ke Tabung Dana Pilihanraya yang telah pun ditubuhkan sebelum ini.

Bendahari PAS Pusat, merangkap Bendahari PRK Dr Hatta Ramli amat berharap kepada sokongan para penyokong untuk melancarkan operasi dan gerak-kerja jentera.

"Kita tidak seperti mereka yang mempunyai peruntukan yang banyak dan menggunakan jentera kerajaan untuk kempen berbanding kita hanya berharap semata-mata kepada sokongan rakyat.

"Sungguhpun begitu, tidak pernah kita patah semangat atau berundur malah dengan kerjasama dan komitmen yang tidak berbelah bahagi daripada penyokong dan rakyat keseluruhannya kita akan terus berjuang dan memastikan kemenangan Pakatan Rakyat di Manik Urai," katanya kepada Harakahdaily.

Justeru, beliau merayu, agar semua pihak dapat membantu dan menyalurkan sumbangan dana atas nama Tabung Dana Pilihanraya di nombor akaun CIMB Islamic 1449-0000017-10-4.

"Kepada yang sudi membantu dan bersedekah, saya ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga. Semoga, pengorbanan semua pihak akan menjadi pencetus semangat kita untuk terus bekerja kuat sekaligus memastikan kemenangan berada di pihak kita," katanya yang juga Ahli Parlimen Kuala Krai. - azm _

Tiada ulasan: