HALAMAN SANTAI

Jumaat, 19 Februari 2021

Saya tak akan berganjak, kita jumpa di mahkamah – Dr. Puad

MGF17072017_Majlis-Mesra-Aidilfitri-JASA_11-1
Dr. Mohd Puad Zarkashi

KUALA LUMPUR – Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Dr. Mohd Puad Zarkashi mengesahkan menerima surat tuntutan saman daripada peguam Perdana Menteri, dan akan menyerahkan kepada peguamnya untuk maklumbalas mengenainya.

Katanya, beliau tidak perlu memohon maaf atau memadamkan posting ‘tuduhan’ itu yang dimuatnaik dalam akaun Facebooknya minggu lalu.

Bahkan, tegasnya, beliau memilih untuk ke mahkamah bagi membela dirinya, di samping berpeluang untuk bersama rakyat yang membantah amalan ‘antara dua darjat’ dalam isu kuarantin.

“Saya sahkan telah menerima LOD daripada Peguam Perdana Menteri. Dia akan ambil tindakan saman RM10 juta terhadap saya.

“Saya akan serahkan kepada peguam saya untuk respond surat LOD tersebut, dan sebagai individu yang dijamin kebebasan bersuara, saya tidak akan benarkan diri saya dibuli oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin seperti mana UMNO dibuli,” katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Tiada ulasan: