HALAMAN SANTAI

Khamis, 30 Julai 2015

Najib Letak Jawatan? Puluhan Ribu Rakyat Malaysia Desak dan Kritik di Facebook Najib Dengan hastag #NajibLetakJawatan!

BERITA SEMASA

Najib Letak Jawatan? Puluhan Ribu Rakyat Malaysia Desak dan Kritik di Facebook Najib Dengan hastag #NajibLetakJawatan!


najib letak jawatan


Semakin berani dan tiada selindung-selindung lagi. Semakin hari semakin ramai yang menyampah dengan corak kepimpinan Najib Razak selama tempoh memerintah kerajaan Malaysia.

Berdasarkan semakan Berita Semasa semakin ramai rakyat Malaysia melalui saluran Internet telah melontarkan desakan Najib letak jawatan melalui hashtag yang cukup popular pada ketika ini, #najibletakjawatan di facebook Najib Razak.

 

Kritikan Najib Letak Jawapan Selepas Ronbakan Menteri Kabinet!

Setiap kali tulisan terbaru Najib Razak di Facebook yang dikeluarkan setiap hari sejak akhir-akhir ini, ribuan sehingga puluhan ribu yang menghantar mesej letak mahukan Najib letak jawatan.

Ini semula berlaku selepas sahaja Najib Razak membuat pengumuman mengejutkan melibatkan rombakan menteri kabinet 2015 apatah lagi kali ini ia membabitkan tokoh nombor duanya, Tan sri Muhyiddin Yaasin yang merupakan tokoh politik negeri Johor dan Shafie Afdal yang juga pemain politik utama negeri Sabah.

P/S : Trend mengganas di sosial media memang perkara biasa, tetapi adakah sosial media setanding keganasan yang merosakkan negara Malaysia?


Tiada ulasan: