HALAMAN SANTAI

Selasa, 26 September 2017

Beer Akan Jadi Minuman Ruji Negara Jika Pakatan Harapan Memerintah

Suara Kebenaran



Kajian sains mengenai kelebihan meminum Beer kepada tubuh badan manusia, difahamkan sudah semakin hampir lengkap.  Kajian ini akan membuktikan kepada pengkritiknya bahawa Beer tidak memberi sebarang masalah kesihatan.

Di kalangan banyak negara Islam sendiri pun sudah dilaksanakan peminuman Beer kategori halal ini,  Beer halal ini mengambil sebahagian besar unsur yang membentuk Beer itu sendiri cuma menghilangkan bahagian yang boleh memabukkan itu saja.

Tanpa itupun sebenarnya, memang susah untuk mabuk kalau sekadar meminum Beer.  Menurut kajian, seorang individu hanya boleh menjadi mabuk dengan meminum Beer jika dia mengambil lebih dari 10 tin dalam masa 1 jam.

Justeru telah diputuskan bahawa Beer akan diiktiraf sebagai minuman ruji negara sekiranya Pakatan Harapan berjaya menawan Putrajaya dalam PRU14.  Status ini akan mengangkat Beer ke satu tahap dimana sebarang usaha untuk menghalang Festival Beer dari diadakan, akan gagal sebelum ianya bermula.

Tindakan ini mampu mengembalikan semula maruah negara ini yang menjadi bahan kecaman masyarakat antarabangsa lanjutan dari kontroversi menghalang Festival minum Beer oleh DBKL baru-baru ini.

Tiada ulasan: