HALAMAN SANTAI

Ahad, 23 Mac 2008

Richard Riot diugut tidak tinggalkan BN?
Oleh yb_pmn


"Sumber yang boleh dipercayai sampai ke telinga saya mengatakan bahawa Richard Riot telah ditekan ala Gestapo oleh pihak kerajaan supaya tidak meninggalkan BN.

Beliau yang diwar-warkan meletakkan jawatan dalam SUPP Sarawak telah membuat press conference bersama Tg Nan, bahawa semua itu adalah khabar angin belaka.

Beliau masih lagi dalam BN ?.

Namun mungkin ada benarnya apabila dilihat drp riak wajahnya yang agak ketakutan, beliau sebenarnya telah diugut ala gestapo untuk menyatakan pendirian dan membuat kenyataan seolah-olah menghafal teks yang telah disediakan.

Bagi pihak Pas, TGNA telah menyatakan pendirian, bahawa orang yang melompat parti adalah tidak ada pendirian, dan tidak menyokong kes seperti itu.

So, dlm kes ini, kita berharap biarlah pembangkang beroleh kemenangan secara anak jantan, bukan kerana MP lompat parti. Lebih 50 tahun kita bersabar, masakan kita tidak boleh sabar lagi dalam tempoh empat tahun untuk PRU13.

Sama-samalah kita bangkit untuk menidakkan BeEnd daripada terus berkuasa.

Memandangkan Adun2 Bn sekarang sudah mula kurang ajar dengan institusi diraja, maka mudahlah kita mengatur strategi untuk membungkus dan mentakqinkan terus BeEnd di bumi Malaysia. Takbir!
"

Tiada ulasan: