HALAMAN SANTAI

Isnin, 29 Disember 2014

Banjir: Konvoi PAS Selangor hantar bantuan setiap hari

HARAKAHDAILY 






KUALA LUMPUR: Orang ramai diminta untuk terus menghulurkan sumbangan dalam pelbagai bentuk bagi membantu puluhan ribu mangsa yang terlibat dengan bencana banjir di Pantai Timur.

Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad, berkata mereka yang ingin membuat sumbangan boleh menghubungi pejabat PAS kawasan, cawangan, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) dan Penyelaras Kawasan Dewan Negeri.

Selain itu, katanya mereka juga boleh mengunjungi Pusat Pengumpulan PAS Selangor di Dewan Merbau, Jalan Senangin 17/2, Seksyen 17, Shah Alam, lapor Selangor Kini.

Katanya, untuk sumbangan kewangan, segala sumbangan boleh dimasukkan ke dalam akaun Bank Islam 12010010006093 di atas nama Perhubungan PAS Negeri Selangor dan hubungi Setiausaha Perhubungan, Mohd Khairuddin Osman di talian 0172245351 setelah menyumbang supaya dapat disalurkan sumbangan itu,

Beliau yang juga Exco Kerajaan Negeri berkata PAS Selangor masih menerima sumbangan daripada orang ramai berbentuk kewangan, makanan dan kelengkapan untuk membantu mangsa banjir di Pantai Timur.

PAS Selangor, katanya turut menyerahkan sumbangan RM100,000 kepada Kerajaan Kelantan yang diterima oleh Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd Amar Abdullah, kelmarin.

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang turut hadir pada majlis di Pusat Khidmat Adun Panchor, Pengkalan Chepa.

“Konvoi dari Selangor juga bertolak ke Pantai Timur membawa bahan makanan dan kelengkapan hampir setiap hari,” katanya lagi.

Tiada ulasan: